Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-10-2009, 11:23 door Anoniem

"Antwoord: De reacties die ik her en der lees, zijn allemaal in de trant van “dom bedrijf, hadden ze dat lek maar moeten fiksen”. Zeker nu bekend is dat het lek al een jaar open ligt. Maar ligt dat nu aan mij of is dit gewoon crimineel? Als je zo’n fout ontdekt en het dan meldt, dan ben je keurig bezig. Wil je het een keertje testen om zeker te weten dat die fout er (nog) in zit, nou vooruit. Maar voor 30.000 euro aan pizza’s bestellen, dat heeft toch niets meer met white-hat hacken te maken? Dat is gewoon profiteren van een domme fout. " Klopt op zich geheel. Echter is hier ook de vraag of er niet iets heel anders aan de hand is. Just-Eat heeft berichten hierover gestuurd naar de media, en naar al haar klanten. Tegelijkertijd is er helemaal niet bekend of er daadwerkelijk sprake is van een hack incident. De media heeft ook nog geen van de vermeende hackers kunnen vinden, terwijl de directeur erg laconiek is, en stelt geen aangifte te doen zolang deze studenten contact opnemen en het geld netjes ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha