Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-10-2009, 09:59 door Anoniem

Naast het certificeren van software ontwikkelaars ging de softwaregigant ook bij lokale hardware leveranciers langs om hen voor te bereiden en het "escalatie pad" uit te leggen als er iets niet werkt en hoe dit op te lossen is.Natuurlijk, want die draaien op voor de ondersteuning. Microsoft levert geen ondersteuning bij OEM-pakketten aan end-users, wat op die manier handig weg is gedelegeerd. Beter gewoon de retail-versie verkopen aan de end-user, ook bij nieuwe systemen. Wanneer je bij OEM-pakketten ondersteuning commercieel zou doorrekenen, dan kom je op hetzelfde bedrag uit als de retailversie. Dan kunnen end-users beter direct de retail-versie kopen en bij de maker van het product terecht voor ondersteuning. Als ABN Amro morgen op Mac OS X overstapt, dan is de bank dicht. Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar.Als ze van de een op andere dag op een recentere Windows overstappen, idem. De overstap van de ene naar een andere Windows kan een heel jaar in beslag nemen. Dat is de realiteit.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha