Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik vindt dat de klant gelijk had (hoewel ik geheim te ver vindt gaan in deze situatie) om boos te zijn. Ondanks dat de intenties goed waren (ook in het voordeel van de klant) zou ik in de toekomst deze files niet zomaar bekijken. Het zou jullie niet alleen sieren om dit te melden aan klanten, maar bijvoorbeeld eerst te vragen aan de klant of je mee mag denken om de situatie (ook voor die klant) te verbeteren. Doe het aub niet in regel 568 van de algemene voorwaarden of FUP, maar neem actief contact op met de klant voordat de logfiles worden doorgespit. Biedt denk ik zelfs een meerwaarde voor een hostingsbedrijf (de systeembeheerder van de gehuurde server wordt daardoor bijvoorbeeld niet op het matje van de grote baas geroepen omdat hij blijkbaar brakke php-code schreef). Daarnaast profiteren de andere klanten die op hetzelfde netwerk zitten ook mee. Er komen immers processorcycles vrij waardoor het netwerk en hardware sneller werken. Ik vindt het meer een ethisch verhaal dan een strafrechterlijk ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):