Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wat een onzin! Logfiles op shared hosting mogen natuurlijk door de hoster bekeken worden. Wanneer je een server beheert bekijk je van tijd tot tijd logs, en zeker de error logs. Wanneer je daarin iets dergelijks tegenkomt, dat dus schijnbaar en hele bak aan data oplevert die nergens goed voor is, mag je ook je klant verzoeken dat te fixen. Zoniet zou ik die gebruikte ruimte optellen bij de webspace van de betreffende klant. Dat je die logs niet publiceert lijkt me niet meer dan logisch, daar heeft een ander niets mee te maken. Je beheert een systeem en ja, je kunt overal bij, je kunt de mail inzien, gevoelige bestanden bekijken, etcetera. Je mag alleen niets met die informatie doen. Daarnaast vind ik ook nog altijd dat er ook wel een reden moet zijn zoiets in te zien, zomaar rondstruinen in de data van klanten vind ik persoonlijk not done. Ik denk dat de klant in kwestie dus niet erg heeft begrepen wat je hebt ingezien en waarom. Waarschijnlijk snapt degene die je erover hebt gesproken weinig van ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):