Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-03-2008, 14:37 door Anoniem

Hallo, we zijn sinds vorige week overgestapt op KPN bellen en internetten. We hebben een KPN Experia Box [ router] gekregen, waar we 2 telefoontoestellen en 4 computers op kunnen aansluiten. Door middel van het intikken van een IP adres in een browser kunnen we de router configuren. Aangezien we ooit iets hebben gehoord dat men het Router wachtwoord het beste kan veranderen in een wachtwoord van ons zelf, wilde ik dit ook doen. Ik heb toen in de browser het ip adres ingetikt zoals in de handleiding staat, en zie ook de tab wachtwoord veranderen. Er is echter al een wachtwoord ingevuld door KPN, en als ik dit wachtwoord wil veranderen, dan lukt dit niet. Het nieuwe wachtwoord wordt gewoon niet geacepteerd, egaal wat in intik. Ik heb toen maar eens met de klantenservice gebeld, en die vertelden mij dat dit inderdaad niet mogelik was, omdat deze modems speciaal voor KPN zijn geconfigureerd, en dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken, i.v.m het hacken van de router en het veranderen van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha