Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Arnoud Engelfriet: A heeft in het contract gezegd dat P ongehinderd aan het werk kan. P wordt toch gehinderd, dat is dus wel degelijk wanprestatie. A had immers met B kunnen (en moeten) afspreken dat B het weer met C (en verder) afstemt. A heeft dat nagelaten. A weet misschien niet dat C bestaat maar had redelijkerwijs moeten vermoeden dat er best een C kan zijn. A had dus naar eventuele C moeten informeren en dan moeten eisen dat B dit voor de rest van de keten gaat regelen. Wellicht pleegt B óók wanprestatie omdat B naar A beloofd had dat dit mocht en vergeten was op C te wijzen als partij die er misschien ook een mening over heeft. Dan had A wel het bestaan van B moeten weten en daar zal B niet mee te koop lopen ! In een SLA dek je dat af door B verantwoordelijk te stellen voor zijn Serviceproviders en Leveranciers (die ook service provider zijn want ze leveren goederen = service) zowel qua kwaliteit, levering op tijd en wederzijdse communicatie. Prijs is niet zo relevant wat A heeft een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):