Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik ben sinds kort gehacked. Het is allemaal begonnen bij moneybookers. Ik kreeg vaak mails dat er was geprobeerd om in te loggen e.d. Laatst kreeg ik een email dat mijn passwoord succesvol was veranderd. Ik had zelf niks veranderd of aangevraagd. Dus ik meteen naar mijn account en jawel hoor ik kwam er niet meer in. Moneybookers gemailed en geprobeerd door "forgot password" een nieuw aan te vragen. Nu sturen ze je dan een email naar je toe met een link. Maar ik ontving maar geen email. Na een paar keer proberen heb ik moneybookers weer gemailed en ben ik mijn mail gaan controleren. En jawel, bij instellingen om mail door te sturen naar een ander adres was een adres ingevuld en berichten die bij mij binnen kwamen werden automatisch gewist. Ik heb nu dus wel een emailadres van mijn hacker maar kan ik hier ook iets mee nu. Kan ik mijn hacker in de val lokken op een of andere manier? Ik hoop dat iemand me kan helpen. alvast bedankt
Beschrijf je klacht (Optioneel):