Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-12-2009, 08:30 door Syzygy

Niet alleen bij dergelijke instanties klopt het patch beleid niet en de Security eromheen ook niet. Als Consultant ben ik enkele jaren geleden bij een van Nederlands meest vooraanstaande ICT club uit Utrecht geroepen omdat ze daar een Malwarevirus hadden, die de avond van te voren Globaal ontdekt was. Er was nog geen patch voor dus moest de boel handmatig ge-cleaned worden Ik ben er naar toe gegaan en werd ontvangen door de "Microsoft Specialist" ( een begrip dat 20 minuten later dus TOTAAL GEEN BETEKENIS bleek te hebben want de manier waarop de het Systeem en de Security was opgezet was zo beroerd dat de naam van het bedrijf me nu nog koude rillingen bezorgd) Na 20 minuten was de boel weer schoon en na het geven van enkele adviezen heb ik voor de opdrachtgever een rapport opgemaakt. In deze periode heb ik nog een paar andere vooraanstaande bedrijven in de ICT mogen bezoeken waarbij ik dingen heb meegemaakt dat ik denk HOE KAN DAT BIJ DIT BEDRIJF. Dus denk nou niet dat het bij de "grote namen" zoveel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha