Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Bitwiper: Mijn punt is: hoe denkt KPN de gemiddelde internetter phishing mails van legitieme te leren onderscheiden? Is dit KPN's methode om hun klanten te laten zien hoe je veilig online kunt shoppen?!?! Ik denk dat je die vraag beter aan KPN kan stellen. Door Thasaidon: Ik denk niet dat dit van KPN af komt of in opdracht van KPN verstuurd is. Ten 1e lijkt het me sterk dat een NL ISP dit soort dingen via een externe partij zou doen, laat staan een partij in Amerika. Wel eens van marketingbureau's gehoord? Ten 2e denk ik niet dat een ISP een url in een mail zal gebruiken waar men op moet klikken, maar dat men die 10 tips gewoon plain tekst in de mail gezet zou hebben. Nope. Dat 'ziet' er niet uit. Men doet dat liever op een gelikte website. En tenslotte... Zou de ISP wel een url gebruiken dan zouden deze nooit verwijzen naar mkt2271.com of andere wazige domeinen, maar zouden ze linken naar een pagina op hun eigen domein. Zelfs m'n bank wil dat soort onzin nog wel eens versturen. ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):