Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
op het gebied van privacy bescherming is KPN eeerrrrggggg slodig (ervaring als werknemer, ik zal daarom ook niet in details treden maar een algemeen beeld proberen te schetsen van de rommel binnen dat bedrijf) en wanneer mogelijk zou ik ze proberen te vermijden, natuurlijk ben je niet verzekerd dat het bij andere providers beter geregeld is. Naast de hierboven beschreven kleinigheden, hebben ze ook verschillende keren het klant database in een publiekelijk ruimte geplaatst. (XS4ALL is misschien nog wel het bekenste incident). Software zit ook vol met fouten, die rapporteer je dan vervolgens met als gevolg dat alle aangegeven fouten (of beter gezegd lekken) er nu 2,5 jaar later nog steeds inzitten. het meeste zorgen baarde het mij nog dat je als uitzendkracht zo het klantdatabase op een USB stick kan kopieren en naar buiten zou kunnen lopen. Iets wat ongetwijfeld al gebeurt zou zijn, er zullen immers genoeg mensen zich bewust zijn van de waarde van de gegevens voor andere providers.... Of je hier nu ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):