Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door SirDice: Door Bitwiper: Door SirDice: Door Bitwiper: Mijn punt is: hoe denkt KPN de gemiddelde internetter phishing mails van legitieme te leren onderscheiden? Is dit KPN's methode om hun klanten te laten zien hoe je veilig online kunt shoppen?!?!Ik denk dat je die vraag beter aan KPN kan stellen.Dat soort dingen heb ik een aantal jaren gedaan maar bleek altijd zinloos. Je loopt altijd tegen een muur van medewerkers op die niet begrijpen waar je het over hebt. Aan de schandpaal nagelen werkt vaak beter, en dit is natuurlijk geen full disclosure die goedbedoelende mensen of partijen kan schaden - integendeel. Helpdesk zou ik overslaan. KPN heeft vast een abuse@ mailbox ;) heeft geen zin ..... en het is abuse@direct-adsl.nl Deze mail box is namelijk bedoelt voor mensen die zelf afgesloten zijn met betrekking tot misbruik..... Om weer aangesloten te worden moeten mensen daar vervolgens een mailtje naar toe sturen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):