Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door MarijnS: Turkdale, dat zou inderdaad een vervelende bug zijn! Ik heb zojuist geprobeerd om dit probleem te reproduceren, maar dat lukte niet. Na het veranderen van mijn wachtwoord was ik na een restart niet meer ingelogd op de Hyves Desktop. Zou je misschien contact op willen nemen zodat we het uit kunnen zoeken? Marijn at hyves punt nl :) Thanks! Marijn Het kan zo zijn dat deze bug gefixt is ;) Het was rond September 2009 wel mogelijk. Ik zal het eens nog eens proberen en als het dan wil, neem ik contact met je op en ga ik vervolgens hier uitleggen hoe het moet ;) Als het niet wil, zet ik het hier ook neer en dan neem ok alsnog ook contact met je op :D Nog een toevoeging, ik vindt het wel jammer dat Hyves grotendeels uit Javascript bestaat.... De website bestaat nu al een beetje lomp, soms sloom, soms snel, soms doet iets het niet en dan moet je refreshen en dan doet die het wel. Het is naar mijn mening in de browsers waar ik Hyves getest heb: Firefox 3.6 en Internet Explorer 8 + Oude ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):