Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-01-2010, 15:08 door Anoniem

Door Anoniem: De ING zegt een goede afweging tussen klantvriendelijkheid en beveiliging te hebben gemaakt. Daarnaast acht de bank de kans op fraude 'zeer onwaarschijnlijk'. Waarom niet over op een ander systeem met een calculator? Krijgt nu iemand de telefoon in handen of anderszins toegang tot de gegevens daarop, dan is het systeem overwonnen. Dit is niet meer denkbeeldig, omdat er steeds meer smartphones zijn, die dus kwetsbaarder zijn dan de oude "simpele" exemplaren. Omdat ze dan al die honderduizenden ex-Postbank klanten een calculator moeten gaan geven en dat vinden ze teveel geld kosten... Toen per 1 januari verleden jaar de Postbank (het merk, was al van ING) bij ING werd gevoegd, hebben ze die beslissing gemaakt om hun oude klanten naar het minder veilige TAN systeem over te laten stappen dan andersom, dat scheelt hun een hoop geld...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha