Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-01-2010, 15:33 door Preddie

ik ga vanmiddag nog mijn rekening bij de ING opzeggen ..... Eerst die overgang van postbank naar ING, heb te veel nare dingen bij de ING meegemaakt en de postbank had die naar randjes niet (raar maar waar, ook al is het de zelfde organisatie) Vervolgens wordt je dus min of meer gedwongen naar de ING te gaan en ik moet zeggen dat ik daar nog niet zoveel klacht over had. behalve dat ik geen rekening afschriften meer kreeg (werden gewoon naar het verkeerde adres gestuurd) dat ik vervolgens 4 keer een adres wijziging moest door geven (postbank ook nooit geproblemen mee gehad) en ik had in eens 3 rekening nummers ipv 1, dat scheen ook een "foutje" te zijn. Nu maar even kijken welke andere bank ook met een soort gelijk systeem als TAN-over-SMS werkt (ik vond dat wel fijn, hoef je niet dag en nacht zoon reader mee te slepen zoals bij de Rabo, terwijl ik hun systeem wel veilig acht) iemand anders een bank met een TAN-over-SMS systeem want ik zeg: Dag Dag ING .....

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha