Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-01-2010, 15:05 door Anoniem

kreeg deze e-mail vandaag: afkomstig van verification@postbank.nl Dear Sir/Madam, Geachte Mijn Postbank gebruiker, Onlangs heeft ons beveiligingssysteem een aantal buitenlandse inlog pogingen geconstateerd. Alle pogingen voortvloeiend uit deze acties zijn mislukt. Het is onze plicht om ervoor te zorgen dat uw online gebruik van uw Mijn Postbank rekening veilig is. Het heeft ons verdacht gemaakt dat uw Mijn Postbank rekening informatie door malafide praktijken van het internet is gehaald, dit heet 'phising'. Wij verzekeren u dat alle ongeautoriseerde overschrijvingen vergoed worden. Wij raden u aan om alle beveiligingsupdates van het Beveiligings-Team te gebruiken.Voor restrictie van buitenlandse I.P. adressen tot uw online Mijn Postbank rekening, raden wij u ten strengste aan, om uw I.P. adres te registreren als primair I.P. adres door de volgende link te volgen. Postbank Online test drive. ING Bank Plc Security Advisor ING Bank PLC.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha