Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wat zijn de reacties negatief ingesteld zeg! (de meeste dan). Naar mijn idee heeft de persoon in kwestie die de vraag stelt iets geconstateerd en heeft er totaal geen idee van wat de juiste stappen zijn om te nemen. Uiteraard zoek je dan wat op het net of je vraagt aan bekenden. Dit zijn zeer waarschijnlijk dan geen security experts en kom je wellicht op het idee om te monitoren. Maar gelukkig vraagt hij/zij hier om een advies. Waarom kan dat dan niet worden gegeven? Vind dit meteen in een zeer negatieve hoek gedrukt worden. Jammer wel, de meeste security experts zouden toch een degelijk advies moeten kunnen geven. Indien je over fraude of iets dergelijks praat dan zeker de bevoegde instanties erbij halen voor het correct nagaan/verzamelen va bewijzen. Praat je over prive gebruik van internet/mail o.i.d dan ben je inderdaad verplicht te melden dat je gaat monitoren. Ik denk overigens wel dat aangezien je over administrators praat, deze ook wel manieren weten dit te omzeilen. Naar mijn idee los je ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):