Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-03-2010, 16:20 door Anoniem

Ze geven er vaak niets om. Ik heb hier zelf meegemaakt in de supermarkt, dat ik wilde pinnen maar zag dat er meerdere zegels kapot waren. Toen ik daar wat van zei kreeg ik te horen dat dit kwam door het schoonmaken van de apparaten, maar ze iedere dag gecontroleerd werden. Toen ik daarop vroeg of ze iedere ochtend opengeschroefd worden om te kijken of er meer in zit dan de dag ervoor was het antwoord nee. Toen ik daarop antwoordde dat ze dan niet gecontroleerd werden, het mijn geld en bankpas is wat ik dan minstens 2 weken mag missen en dus op een apparaat wens te pinnen dat er fatsoenlijk uitziet, was ik maar een vervelende klant. Nu verwacht ik ook niet de slimste medewerkers in een supermarkt, maar op mijn mail naar het hoofdkantoor hierover heb ik gewoon geen antwoord ontvangen. Ik ben dus maar gebruik gaan maken van een andere supermarkt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha