Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-03-2010, 18:21 door Anoniem

Door Anoniem: Ze geven er vaak niets om. Ik heb hier zelf meegemaakt in de supermarkt, dat ik wilde pinnen maar zag dat er meerdere zegels kapot waren. Toen ik daar wat van zei [...] maar op mijn mail naar het hoofdkantoor hierover heb ik gewoon geen antwoord ontvangen. Ik ben dus maar gebruik gaan maken van een andere supermarkt. Misschien heeft het meer effect als je de naam van de supermarkt niet voor je houdt. Met een beetje geluk kijkt het hoofdkantoor via Google Alerts of zo hoe er over ze geschreven wordt. Zo heb ik vorig jaar bij een ING-filiaal (Amsterdam, Hoofddorpweg) opgemerkt dat de opening voor de pinpas afweek van de afbeelding. Ik meldde het binnen en kreeg opgewekt te horen dat ik me daar helemaal geen zorgen over hoefde te maken, ze werden regelmatig gecontroleerd. Dat zal misschien zo zijn, maar ik vond het geen goede zet om klanten op te voeden in de gewoonte om signalen dat er iets niet klopt te negeren. Nu ik het me herinner: ik ga binnenkort eens kijken hoe het er nu bijstaat.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha