Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-03-2010, 14:40 door Rene V

Een email wachtwoord wordt NOOIT naar een emailadres verzonden bij Ziggo. Wat wel kan is dat wanneer je je inlog gegevens voor Mijn Ziggo (om facturen te bekijken, email adressen aanmaken en email wachtwoorden wijzigen) kan opvragen en deze laten toesturen naar een alternatief email adres (als je bijv je ww vergeten bent voor je hoofd email account, kun je dit alleen in Mijn Ziggo aanpassen). Maar goed, wanneer dat gebeurt, kun je dus inloggen op iemands "Mijn Ziggo" en daar het wachtwoord laten aanpassen. Niet erg veilig inderdaad. Bovendien is de nieuwe Mijn Ziggo pagina zeeeeer gebruikers onvriendelijk. Maar ja, wat kan het management dat schelen? Die willen cijfertjes zien, da's veel belangrijker dan een goede en veilige klanten-service. *zucht* Jammer, maar het is helaas zo. Wat eigenlijk te allen tijden gevraagd zou moeten worden, is iemands klant nummer. Dit is iets wat in de regel alleen de betreffende klant zelf kan weten.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha