Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-03-2010, 18:22 door Anoniem

"Normaal komt dat bijna niet voor", legt een woordvoerder van ING uit. "Misschien is het hooguit eens een keer één mailtje." Dit is nu typisch gedrag van banken: de klant voor de gek houden door domheid te hanteren. Een behoorlijk 'probleem' dat banken hebben is dat er weinig zicht is op misbruik. Veel pogingen tot misbruik gebeuren zonder dat banken er maar iets vanaf weten. Ja, banken krijgen zeker wel regelmaat te horen dat er pogingen tot misbruik als phishing zijn, maar ze zijn voornamelijk passief afhankelijk. Juist door die afhankelijkheid hebben ze geen compleet beeld van de pogingen tot misbruik en de klanten evenmin. Gevolg is dat het erg makkelijk is om heel trots te zeggen dat een bank en haar klanten bijna niet met dit misbruik te maken hebben. En ja, vergeleken met een tiental verschillende pogingen die in korte tijd aan het licht komen is het natuurlijk ook erg prettig om te zeggen dat sturen van zulke mailtjes het bijna niet voor komt. Het is maar niet hoe je kijkt en wat goed uit komt om ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha