Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-04-2010, 11:27 door Anoniem

Currrence moet is een keer naar zich zelf kijken. Want met automatische incasso en eenmalige (digitale) machtiging is nog van alles mis! Kassa had daar al aandacht aan bestaat en Currrence heeft er voor zover ik weet niets aan gedaan... Als de incasso onrechtmatig was krijg je het geld terug en de ontvangende partij naar ze geld fluiten! De oplichter is inmiddels pleite, de bank moet kosten maken om alles terug te draaien, en de zogenaamde betaler is ze geld voor onbepaalde tijd kwijt. Networking4all is wel erg op dreef wat betreft hun SSL marketing, gezien zij de grootste SSL aanbieder van Nederland zijn zie ik niet in waarom ze zich hier zo mee bezig houden, dan krijg je vanzelf klachten critici en al. Het is inderdaad mogelijk om de verbinding af te luisteren, hebben zij een keer bij Nova laten zien. Maar de kans dat dit gericht gebeurd is erg klein. Niet te min moeten webwinkels zich gewoon aan de wet houden. Maar dan is het de overheid met het CBP die verzuimd om niet harder op te treden ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha