Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-04-2010, 18:43 door Dev_Null

Tips voor reageren (op wie dan ook) 1. Besef dat we allemaal VERSCHILLENDE ACHTERGRONDEN hebben - Niet iedereen is even wijs op computer gebied, - We zijn niet allemaal even ervaren in dit moeilijke veld 2. Besef dat we allemaal een GELIJKE PASSIE delen nl. [Computer Security]! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3. Als er stoom uit je oren komt, na het lezen van (in jouw ogen :stomme" ) reactie, posting: Zet dan je computer uit, loop een rondje om het blok heen en raak eerst je emoties effu kwijt. Daarna pas weer beslissen of je wel.niet reageert erop... scheelt een stuk frustraties ook bij jezelf ;-) 4. Realiseer dat je je bent niet verplicht om ergens op te reageren. Het is jouw eigen keuze waarom je wel, niet reageert, en hoe. 5. Probeer je (eerst) te verplaatsen in die ander (voor je ergens op reageert): - Wat zou de motivatie kunnen zijn? - Waarom stelt iemand een vraag? - Wat wil een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha