Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-04-2010, 11:55 door Eerde

Punt 6. is wat ik vanaf dag 1 ook al heb geroepen (vooral hier). Kijk zorgverleners kunnen inloggen net als bij de Rabobank met tweefactor authenticatie via een random reader en de patiënt via zijn smartcard en pin, bij de arts of in 't ziekenhuis of apotheek (tip: alle cards combineren op een smartcard met uitgebreide chip). Log alle gebruik en stuur eventueel achteraf een email naar patiënt. Spoedeisende hulp kan altijd alle gegevens inzien op het moment dat een patiënt niet bij machte is om in te loggen, achteraf altijd kijken of dit klopt, zowel via een email naar de patiënt als een controleorgaan (leuk woord hiero). Veel van de overbodige administratie via de smartcard laten verlopen. Immers ~30% van ons zorgbudget gaat aan admin op en dat is doodzonde, een normaal 'groot bedrijf' zal nooit meer dan 5% daar aan uitgeven ! Misbruik door zorgverleners fiks straffen, dus onterechte declaraties ? Dubbel terug (i.e. 100% boete en 90% pakkans). Onterecht info gebruiken door verzekeringsmij'en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha