Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-04-2010, 15:25 door Anoniem

Voor iedereen die nog met dit probleem worstelt is hier een oplossing die lijkt te werken. tot nu toe gaat het hier in ieder geval goed; - download op www.mcafee.com/apps/downloads/security_updates/dat.asp?region=us&segment=enterprise het bestand 5959xdat.exe en plaats dit op een usb stick - start de getroffen pc in de veilige mode op, kies de optie met netwerkondersteuning. - Log in met een acount met administrator rechten (als je niet weet of je deze hebt; als je normaal gesproken zelf programa's kunt installeren, heb je ze waarschijnlijk) - Plaats de usb stick in de computer en open deze. In sommige gevallen is het niet moglijk om een verkenner venster te openen via het startmenu, druk in dat geval op <windowstoets + e> om een nieuw verkennervenster te openen.Blader vervolgens naar de usb stick. - dubbelklik op het 5959xdat.exe bestand en voer de setup uit volgens de instructies op het scherm. - voltooi de setup en druk op <windowstoets + r>. - tik in "cmd" en duk op <enter> - er ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha