Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Met deze meter kan men ook je elektra op afstand uitschakelen wanneer je betalings problemen hebt. Handig voor hun ze hoeven niet meer je huis binnen te gaan. Ik heb dit een keer bij mijn (ex) buren gezien hoe ze met politie begeleiding naar binnen gaan. (nee ik woon echt in een nette buurt) Maar toen ik zelf van de nuon naar oxxio overstapte kreeg ik ongeveer naar een jaar ook de slimme meter geïnstalleerd. Er werd geen enkele keuze voorgesteld je kreeg dat ding gewoon. Nu ben ik weer terug naar de nuon maar de meter is gebleven en deze wordt nog steeds door oxxio in rekening gebracht voor 60 euro per jaar. Je kon hem uitlezen via internet maar omdat je geen klant meer bent is dat niet meer mogelijk waarmee je dus gelijk terug bent naar een domme meter want de informatie gaat alleen naar oxxio en voor de nuon moet ik weer een kaart invullen. Dus mijn oude leverancier kan mijn verbruik van elektra en gas nog steeds volgen. Ik denk dat ze hier nog werk van moeten maken dat een nieuwe leverancier ook ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):