Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik realisereer mij nu hoe stom het is/was om te reageren, op Damiaan's nijverheid. Hij/ Zij is mogelijkerwijs een student Communicatie. Petje af voor hem/haar, geen van onze reacties heeft een ankerpunt, bij de vorige reactie/reacties, sterker nog, wij laten onze emoties tav zijn/haar publicatie, prevaleren boven hetgeen wat hij/zij naar voren brengt. Zijn/ Haar conclusie zal zijn: De bezoekers van Security.nl zijn emotionele mensen die graag wat meer willen leren van de ander, en de ander ook willen laten leren van hun kunnen, maar het moment dat je oerstom tewerk gaat (een gedragscode die niet opgelegd is geworden door Security.nl), wordt je neergesabeld. Ok daar kan ik mee leven, maar lieve dochter/zoon, wees ook communicatief naar Pappa en Mamma toe, ze hebben een e-bedrijf, en zijn bekend met 0,00001 promille van het ICT- reilen en zeilen ( ik ook trouwens). Dus een gepaste nederigheid, zoals het goede (ICTOuder(s))- opvoeders betaamt, zou op zij plaats zijn.( Wees geen zeilmeisje) Voor de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):