Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-05-2010, 17:50 door Ilja. _V V

Door Anoniem: Een nieuw IP aanvragen bij de provider zou dus ook de oplossing zijn? Maar iets heeft er voor gezorgd dat mijn ip op de blacklist staat dus? Voor de vorm: Ja & ja. Door SirDice: Er is ook een kans dat jouw hele ISP op die blacklist staat. Een ander IP adres van dezelfde ISP heeft dan geen enkele zin. Bovendien zijn er maar weinig ISPs die klanten een ander IP geven, om wat voor reden dan ook. Als je een pakket met internet van een van de kabel-exploitanten hebt, is de kans inderdaad groot dat de hele dynamische IP-range van die ISP geblacklisted staat. Zoals bv. in mijn vorige bericht, via sorbs.net, & als de ISP van de ontvangende partij die lijst gebruikt dan ben je aardig in de aap gelogeerd. Enige wat je dan kan doen is de ontvanger vragen de ISP te bellen om je te whitelisten. Iets waar ze meestal geen zin in hebben. Ook kan er sprake zijn van een misconfiguratie van het spamfilter bij de ontvangende ISP. Iets wat ook niet graag erkend word door de betreffende ISP. Als je bij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha