Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-02-2009, 10:58 door Anoniem

Sinds kort bestaat er een nieuwe betaaldienst op internet. Als je iets bestelt bij een webshop kun je kiezen voor "direct e-banking". Nadat je voor je bank gekozen hebt en je rekeningnr/pasnr gegeven hebt vraagt de direct e-banking site een aantal keer om een response op een challenge, of bij de ING om TAN codes. De direct e-banking site logt namens jou aan op je eigen internetbankieren, doet een betaling voor jou (naar het rekeningnr vd webshop) en logt weer af (hopelijk). Ik moet dan dus die direct e-banking site maar vertrouwen dat ze niets anders doen ... of bekijken ... en ik moet hun medewerkers vertrouwen.. Bij deze hele constructie krijg ik een heel naar gevoel: de ideale man in the middle. In Duitsland bestaat dit ook al. Wat vinden jullie? http://www.directebanking.nl/ http://www.thepaypers.com/news/article.aspx?cid=736967 http://www.sofortueberweisung.de/

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha