Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-06-2010, 11:30 door Bitwiper

Door Anoniem: De discussie dwaalt nogal af, de wijziging van de ING is dat je je wachtwoord nu via je telefoon kunt resetten, in plaats van dat je daarvoor naar het postkantoor moet. Dit lijkt me een (niet te verwaarlozen) verslechtering van de beveiliging van het internetbankieren bij de ING.Ik ben het met je eens dat overstappen naar Rabo niet een direct antwoord op de vraagstelling is. Ik ben het echter niet zomaar met je eens dat account-wijzigingen per telefoon v.w.b. security een verslechtering zijn t.o.v. daarvoor naar een postkantoor gaan. De criminelen waar we mee te maken hebben draaien heus hun hand er niet voor om om een identiteitsbewijs te vervalsen. Op "bejaajden" na komen klanten nog nauwelijks naar postkantoren (maar die bejaajden doen dat omdat ze niet internetbankieren). De kans dat een medewerker een crimineel, die zich voordoet als een klant, weigert omdat hij die (internetbankierende) klant niet herkent, lijkt me nihiel. Het enige nadeel voor de crimineel is dat hij mogelijk gefilmd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha