Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Daar gaat men soms wat ver in, maar ik laat mijn helpdeskers niet voor rotte vis uitmaken als een klant te dom of te gemakzuchtig is om te begrijpen hoe een systeem werkt." Nou, dan hoop ik dat al jouw klanten gecertificeerde IT-ers zijn. Verder zou ik niet graag klant zijn bij iemand die zich op deze wijze uitlaat over zijn klanten. "Daar heb ik ook zo'n hekel aan, aan die bedrijven die heel gemakkelijk zeggen "Op zo'n manier wens ik niet met u te praten." en direct op te hangen? Lekker open dialoog..." Medewerkers die zich op dergelijke wijze opstellen zijn niet professioneel, en zou ik niet in mijn bedrijf willen hebben. Werkgevers die dit accepteren zou ik als ondernemer niet serieus nemen, want die zijn duidelijk niet klantgericht. "Aan een illegale windows is wellicht gesleuteld/voorzien van eenrootkit, en daar dal microsoft geen verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid voor willen dragen door hem legaal te vewrklaren na een overmaking."" Vreemd argument. Een legale windows kopie kan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):