Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Naar mijn overtuiging doet de ASN-bank niet aan dit soort praktijken. Voor SNS-klanten misschien een tip: Stap over op de duurzame dochter, velen deden het voor U!" Waarop baseer je deze uitspraak ? Je gaat ervanuit dat de dochtermaatschappij niet doet wat de moeder doet, en raadt mensen op basis daarvan aan om naar dochter maatschappij ASN te gaan. Enige onderbouwing dat ASN dit niet zou doen ontbreekt. Adviseer je mensen op basis van feiten, of op basis van een aanname ? "Bezoekers op www.snsbank.nl geven met hun surfgedrag aan waar hun interesses en wensen liggen. SNS Bank speelt graag in op deze wensen en wil hiervoor nog meer de gegevens uit het surfgedrag gebruiken. " Ik geef helemaal niets aan met mijn surfgedrag. Immers is dat niet de doelstelling van mijn websurfen. Dergelijke emails, waarin men feitelijk stelt je te bespioneren, en de informatie te gebruiken tenzij je bezwaar hebt, gaan aan alle fatsoensnormen voorbij. Zeker wanneer je je realiseert dat je geen bezwaar kunt maken tegen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):