Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-07-2010, 11:00 door Anoniem

"Maw .. dell verwacht dat je op elke server antivirus draait of wat ?" Lees het vorige artikel, het zit niet in het OS dat je op de server installeert maar in de remote management console :) Flash geheugen, dan valt het nog redelijk mee. Fimware zou HELL zijn om te vervangen. Dell is een prima bedrijf, alleen verloopt de communicatie niet altijd even soepel. Afgelopen maandag bestelling geplaatst (telefonisch, want ik kon nergens vinden hoe je online als bedrijf kan bestellen). Ik hoorde eerst een rot herrie, toen kreeg ik iemand aan de lijn (met een heleboel herrie op de achtergrond). Oké offerte aangevraagd, krijg ik de offerte (adres klopt niet). Mail terug gestuurd met verbeterd adres, niets op terug gehoord. Volgende dag bellen, is die persoon niet bereikbaar. Dus naar gewone nummer gebeld (na door het telefoon menu te hebben geworsteld) iemand aan de lijn gekregen die verbond mij door met accountmanager van mijn offerte (ik had aangeven dat hij niet bereikbaar is), doorverbonden (weer die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha