Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Kan iemand mij vertellen wat Dell hier fout heeft gedaan ? Ze informeren de getroffen klanten per telefoon of brief en bieden een oplossing. Dat een klant vervolgens op een support forum verder gaat vragen daar kan Dell niets aan doen lijkt mij ... (behalve dat ze de juiste ingang blijkbaar niet duidelijk genoeg communiceren). Iedereen kan zich voordeel als Dell per telefoon of brief. Dat doet Dell hier fout. (dit is overigens ook de strekking van het artikel, heb je wel gelezen?) Ja ik heb het artikel gelezen, en na jou opmerking nog eens gelezen, toch kom ik tot een andere conclusie dan jij. Natuurlijk kan iedereen een brief van Dell faken of aan de telefoon doen alsof ze van Dell zijn. Ik vermoed echter dat omdat Dell zelfs specifiek weet welke klanten mogelijk getroffen zijn, vermoed ik ook dat een telefoontje van Dell iets anders gaat dan "Hoi ik ben van Dell, je servers zijn mogelijk besmet", als Dell die heeft zullen daar accountmanagers aan te pas komen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):