Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-07-2010, 20:36 door Ilja. _V V

Als er geen sprake is van een echte hardwarefout, dat alleen op te lossen is via de garantie, dan kan het ook het geval zijn dat: Je braaf je computer update, Microsoft ontdekt dat er een nieuwere driver voor bepaalde hardware beschikbaar is & installeert, terwijl de fabrikant d.m.v. bv. register-instellingen een speciaal driverpakket ervoor heeft geinstalleerd dat geen problemen veroorzaakt. Dit komt bij laptops vaak voor bij de draadloze netwerkkaarten, maar ook geluidskaarten. Dit kan je controleren door een voor een elk apparaat via de bios uit te schakelen, computer normaal starten & afwachten of de BSoD zich voor doet. (Zoja, kan je dat apparaat weer inschakelen & volgende, etc.) Obstinaat apparaat eenmaal gevonden, ga je daarvoor op de website van de fabrikant van dat specifieke apparaat zoeken naar het nieuwste driverpakket voor je OS & dat installeer je. Herstarten, apparaat weer aanzetten in de bios, even afwachten of de BSoD verschijnt, maar meestal is zo een probleem dan verleden tijd, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha