Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Waarom promoten de banken internetbankieren, ondanks de inherente onveiligheid van het medium internet ? Dat is omdat de kosten-baten analyse nog steeds een positief resultaat laat zien voor internetbankieren. Door internetbankieren hebben de banken erg veel personeel overbodig kunnen maken en dat is blijkbaar veel goedkoper dan de gevolgschade die voor de banken ontstaat door malversaties via internetbankieren + de extra rente die banken uitdelen aan klanten die internetbankieren. Wat ik bij de start van internetbankieren al had verwacht blijkt nu te gebeuren. De banken zien de kosten-baten analyse de verkeerde kant op gaan en schuiven de problemen van internetbankieren nu duidelijk, niet eens meer middels obscure kleine lettertjes, richting klanten. Een van de redenen waarom ik nog nooit aan internetbankieren heb meegedaan, ondanks dat mijn spaarrendement dus, in mijn ogen onterecht, lager ligt. Bovendien ben je als klant altijd linksom of rechtsom de dupe : je betaalt nl. alle bankkosten en ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):