Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-08-2010, 15:12 door Anoniem

Het is een beetje raar. Consumenten recht gaat best ver, en ik vraag me af of het eigenlijk wel toegestaan is om op zo'n manier gedwongen winkelnering tot stand te brengen. Een simlock zou toch overbodig moeten zijn omdat je zo'n telefoon krijgt/koopt in combinatie met een abonement. Wat zou het de provider kunnen schelen dat dat toestel elders gebruikt gaat worden. Maar nu is het niet eens de provider die klaagt, maar de producent. Da's toch helemaal te gek. Als je een apparaat koopt dan is dat ding van jou en mag je er dus mee doen wat je wilt. Vroeger had je ook zoiets, dan zat er een stikkertje op je systeem kast en zou je garantie verlopen als dat stikkertje kapot was. Dit hield geen stand. Zo zou het hier ook moeten. Apple en telecom providers mogen leveren, maar hun controle over de hardware stopt bij hun eigen voordeur.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha