Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Peter V: Vandaag na het installeren van de FIX bleek dat Officie 2003 (Outlook) de mail niet meer ophaalde.Heb je gekeken of m'n advies in https://secure.security.nl/artikel/34260/1/Problemen_na_DLL-lek-patch_KB2264107_en_CWDIllegalInDllSearch%3DFFFFFFFF.html de problemen oplost (dwz uitbreiden van "App Paths" voor Outlook.exe)? Dat is natuurlijk een stuk safer dan voor de betreffende app een CWDIllegalInDllSearch-uitzondering maken zoals Microsoft suggereert. De Help-functie van Kaspersky Internet Security 2011 werkt naar behoren.Okay thanks voor de terugmelding! Aanvulling#1, vooral als je aan het testen bent wat er de oorzaak van is dat iets niet meer werkt: i.p.v. steeds een herstelpunt terugdraaien kun je veel sneller regedit opstarten (met adminrechten), naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager gaan, en de waarde van CWDIllegalInDllSearch wijzigen in ofwel 0 (zelfde als herstelpunt terugdraaien), 1 (alleen WebDAV protectie), 2 (zowel WebDAV als ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):