Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Pfff, het is een eitje om door middel van het onderscheppen van je brievenbuspost achter je gegevens en bankrekening te komen. Vervolgens bellen ze de ING (controlevraag: naam, geb.datum, adres en uniek pascode linksonderaan je pas) vragen een nieuwe bankpas aan (de huidige is zgn."versleten") en "o, ja ik ben ook mijn pincode vergeten, kunt u die ook nogmaals zenden?" Tuurlijk no problem bij de ING! De pas en het afhaalbewijs voor de pincodebrief wordt in de post onderschept en met je reeds bekende gegevens maken ze een vals rijbewijs en halen je pincode van het postkantoor. Ondertussen sta jij nietsvermoedend bij de supermarkt je boodschappen te pinnen (met het zogenaamde versleten pasje) en zou de ING moeten kunnen zien dat deze pas nog prima functioneert. Nog een keertje een telefoontje naar de ING om even je gehele spaarrekening over te laten boeken naar je betaalrekening en Halleluja op naar diverse postkantoren, pinautomaten (het liefst van de ING, want daar zitten geen camera's ingebouwd!!!!) en ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):