Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-09-2010, 21:18 door Anoniem

Het enigste waarin IT mensen goed in zijn is klanten overtuigen van dingen die ze niet nodig hebben, het opdringen van hard en software die uiteindelijk niet naar behoren werken maar waar ze zelf zoveel mogelijk aan kunnen verdienen met er zo min mogelijk aan hoeven te doen. Resultaat is ontevreden personeel, veel frustraties en veel tijdverlies Uit ervaring kan ik maar 2 dingen vertellen, de persoon die uiteindelijk het contract gaat ondertekenen is in de meeste gevallen iemand die er niets van af weet en denkt dat hij er wel iets van af weet, of iemand die dat verborgen probeerd te houden door het personeel zo min mogelijk in te lichten betreft de werking van de systemen. En ten tweede, de IT mensen zijn hoofdzakelijk weinig flexibele personen die vastgeroest zitten in eigen denkpatronen en voorkeuren en daarmee de klant proberen te overtuigen van hun gelijk en zo de hard en sotware waarmee ze goed mee zijn proberen door te drukken ipv te luisteren naar de noden van de klant en daarop in te spelen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha