Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Neen, het is wel social media, maar het is enorm counterproductief, dus eerder 'Anti Work Media' oid." Dat hangt er maar net vanaf hoe je het gebruikt. Ik haal veel informatie m.b.t. security gerelateerde zaken van sociale netwerken, doordat ik via deze netwerken met collega's bij tal van andere bedrijven communiceer. Sales mensen binnen onze organisatie halen regelmatig nieuwe klanten -en dus omzet- binnen via sociale netwerken. Interne wiki's gebruiken we om allerlij werkrelevante informatie in een meer gestructureerd manier te delen. Of het counterproductief is ligt niet zozeer aan het middel, maar eerder om de vraag hoe je hiermee omgaat. De term anti work media vind ik ronduit lachwekkend, want het zegt meer over de professionaliteit en werkinstelling van de werknemer dan over het communicatiemiddel van sociale media. Een medewerker die spelletjes gaat doen op sociale media, of andere onzin, die vindt op het internet nog miljoenen andere websites waarop hij met niet-werkgerelateerde onzin ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):