Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@Anoniem_13:31: Dit is precies de instelling die de afgelopen jaren heeft gezorgd dat veel organisatie in de situatie zitten dat hun IT de organisatie eerder tegenwerkt dan dat het de organisatie ondersteund Wanneer "de rest van de business" - tijdens hun opleiding - eens leert begrijpen en accepteren dat: 1 - ICT net zo belangrijk is als het cement dat de bakstenen van je bedrijfshuisvestiging bijeen houd.... 2 - ICT gewoon een zeer complex vakgebied is waar je echt tijd, geld en studie voor nodig hebt om het goed te kunnen doen. Dit is een echte specialisme, ondanks dat iedereen een computer kan kopen en ermee aan de slag kan gaan! 3 - ICT nog steeds door mensenhanden gerealiseerd moet worden (net zoals alle andere taken binnen het bedrijf) 4 - Deze mensen ook menselijk behandeld willen worden (net zoals de rest van het bedrijf) 5 - Dat je zelf OOK (een klein beetje) verstand moet hebben van ICT wil je ermee kunnen werken (gelijk rijbewijs <-> auto) Dan zou deze kloof er niet zijn tussen "de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):