Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Computerworld maakt gebruik van een extern bedrijf voor het versturen van hun nieuwsbrief. Dank je, ik zat me net af te vragen of Computerland (niet -world) wel zelf de fout had gemaakt. En dat externe bedrijf heeft natuurlijk veel meer klanten. En alle adressen van die klanten staan in 1 grote database, zodat klanten maar 1 keer opgenomen hoeven te worden. Per adres staat er dan natuurlijk een lijst met bedrijven waarvoor mail naar dat adres gestuurd mag worden. Als er dan iets mis gaat, dan kun je dit soort effecten krijgen. Ik denk eerder dat ze per nieuwsbrief een lijst met ontvangers hebben. Als een bedrijf meerdere nieuwsbrieven heeft kan dezelfde ontvanger aan meerdere nieuwsbrieven gekoppeld zijn. Zelfs als meerdere bedrijven een ontvanger delen (zelfde emailadres) dan heeft het voor het doel van het verzenden van mailings geen zin om die ontvangers losgekoppeld van de bedrijven vast te leggen. Met andere woorden, hetzelfde emailadres als ontvanger van een ander bedrijf zie je ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):