Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-10-2010, 08:48 door Anoniem

Er is altijd een balans nodig tussen de werkzaamheden van de "business" t.o.v. de security maatregelen. Als de medewerker in een gesprek zit met een klant, en het daarom normaal is dat hij 5 minuten even niets op het scherm doet, terwijl hij er wel continu met de klant naar kijkt, dan zullen er snel klachten komen, dat ze hun werk niet meer kunnen doen. Hetzelfde is als er een presentatie wordt gegeven. Ook dan is het heel normaal dat er meer dan 3 minuten zit tussen verschillende toetsaanslagen/muisbewegingen. Kortom, dit is helemaal afhankelijk van wat voor jouw bedrijf acceptabel is. Het is altijd een afweging tussen risico's en baten, waarbij die baten zich uiten in gebruiksvriendelijkheid en andere criteria die bepalen of de business as usual fatsoenlijk plaats kan vinden. Voor het ene bedrijf is dat gewoon anders dan voor het andere.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha