Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@Spiff: Maar vrijwel iedereen nam op basis van het start-bericht aan dat die hoge CPU-belasting iets was/is dat veel structureler voorkwam/voorkomt, ook uit de vervolgreacties meen ik dat begrepen te hebben. "Assumption is the Mother of all f**kups" - Under Siege - Steven Segal. Das 1 ding dat ik structureel afgeleerd heb tijdens mijn loopbaan als (1e,2e,3e lijns) helpdesker en troubleshooter in de IT. "(double)Check everything, assume nothing" :-) Zolang de gehele situatie "aan de andere kant" voor JOU niet volledig duidelijk is (als storings oplosser) heeft het ook geen zin om maar random wat te gaan zitten gokken... als de klant, eindgebruiker jouw niet de volledige gegevens kan aanleveren die JIJ nodig hebt om een goede (remote) diagnose te kunnen stellen. Dit is zonde van de tijd en energie die je erin steekt en het draagt niet bij aan een structurele diagnose / oplossing. Het zou daarom ook handiger zijn als we van "Jack99": - meer technische gegevens krijgen (zoals OS, versie nummers, ALLE specs. ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):