Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
wat de eerste je adviseert is uitstekend. Zorg dat je gedetailleerd degene op de hoogte stelt van de risico's let op dat je ook anderen op cc zet. Daarnaast zou ik een soort contract met je leveracier sluiten waarin je hem aansprakelijk stelt voor mogelijke gevolgen bij het onderhoud. De Leverancier moet jou duidelijk maken wat ze doen zodat jij een risico analyse kan doen. ow en Syslogging is een zeer goede tool. Overigens raad ik je aan om de toegang van je leverancier onder controle te houden dmv je firewall. Je maakt voor hem een aparte set aan die je alleen activeert als hij toegang wil. Daarvoor zou ik dan een proces in place brengen. ( zorg dat de leverancier je vertelt wat hij gaat doen, wanneer, wie ( namen) enz enz. ( je maakt afspraken met je leverancier en zet deze op papier) Verder heb ik wat moeite met de reactie van unaniem waarin hij zegt dat remote door een leverancier een slecht plan is. In de ideale wereld komt de engineer on-site en verzorgt het onderhoudt aan je omgeving. ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):