Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-10-2010, 15:59 door Bitwiper

@Anoniem van 01:23: dank voor jouw antwoord! Zelf heb ik er eigenlijk nooit last van dat WinMobile vastloopt (ik heb de HD ca. 1.5 jaar en heb 1x de accu eruit moeten halen). Soms wil het scherm niet meer uit (met de uit/aan knop) of lukt het niet goed meer om via UMTS/GPRS verbinding te krijgen, dan reboot ik de telefoon. Maar da's hooguit eens per maand. Op een aantal kleine ergernissen na ben ik er eigenlijk best tevreden mee, maar van security is nauwelijks sprake. Vandaar dat ik security updates mis - die er ongetwijfeld zouden moeten zijn. Maar ofwel Microsoft maakt ze niet (dat vermoed ik), of wel ze laat verspreiding ervan over aan de telefoonmakers - die dit (in elk geval voor WinMobile) en masse na lijken te laten. Als iemand ooit via z'n telefoon-fabrikant (of telecom-provider) security-updates voor Microsoft producten (en bijv. Adobe Flash en/of Adobe reader) heeft gezien dan vind ik dat ook zeer interessant (HTC biedt voor de Touch HD wel een stel updates aan, zelfs een security update ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha