Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-10-2010, 19:33 door Anoniem

@Unit10 Ik ben er zover zijdelings bij betrokken dat een van de slachtoffers mij heeft gevraagd hierbij te helpen. Ik ken de slachtoffers en heb hun verhaal en ervaringen aangehoord. Ik ben bij de mensen op bezoek geweest om de situatie te bekijken (i.v.m. het "hengelen") Ik ben dus zelf geen slachtoffer van deze fraude maar het net zo goed wel zo kunnen zijn. Het stuk staat niet vol aannames. Het enige dat in dit stadium niet te bewijzen valt is dat de pasjes en pincodes bij TNT post zijn ontvreemd maar het is wel het distributie kanaal dat beide banken gebruiken en verder de enige schakel in deze zaak die ze gemeen hebben. Verder berust alles op feiten. Alle partijen heb ik telefonisch benaderd en de zaak voorgelegd en hen gevraagd om een reactie. Na beraad met hun achterban hebben alle partijen gereageerd, telefonisch en per mail. De reacties heb ik in het kort in het artikel verwoord. Het is niet mijn taak om dit op te lossen, daar hebben we de Politie voor. Ik kaart dit aan in de hoop ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha