Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-10-2010, 11:12 door Arjon

Op dit moment lijkt mij een userID/password + TAN via SMS vrij veilig. Er zijn immers eenvoudigere manieren te bedenken om iemand geld afhandig te maken. Toch ben ik het eens in zoverre dat een bank in ieder geval, na een grondige risicoanalyse, het zo veilig mogelijk moet maken. Dit kan soms heel eenvoudig door een procedure anders op te stellen, maar ook door het veranderen van een foutboodschap. Laten we ING maar als voorbeeld gebruiken. De ING (https://mijn.ing.nl) heeft er voor gekozen om een andere melding te geven, voor een foutief wachtwoord, dan voor een foutieve gebruikersnaam: foutief wachtwoord: "U heeft uw gebruikersnaam en/of wachtwoord verkeerd ingevuld. Probeer het opnieuw. Let op: als u uw codes 3x foutief invoert, wordt uw toegang geblokkeerd en dient u nieuwe codes aan te vragen." foutieve gebruikersnaam: "U heeft uw gebruikersnaam en/of wachtwoord verkeerd ingevuld. Probeer het opnieuw. Let op: Als u uw codes 3x foutief invoert, wordt uw toegang geblokkeerd en dient u ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha