Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-10-2010, 08:27 door Anoniem

Jammer dat er in de comments een discussie is over "aannames" en "of het op waarheid berust". Kern van het verhaal is dat fraude bij ING te makkelijk gaat. Het verhaal geeft hier een beangstigend voorbeeld van. Grootste zorgenpunten zijn wat mij betreft niet of het "aantoonbaar" is of "aannames" zijn maar: - ING doet geen grondige controle op grote afwijkende transacties. - ING baliemedewerkers zijn waarschijnlijk niet goed opgeleid om fraude op te merken. - Bezorging door TNT is niet veilig genoeg voor dergelijke gevoelige zaken. - Zelfs bij meerdere signalen die kunnen wijzen op fraude (overboeken spaargeld, aanvragen nieuwe pas, opname groot bedrag aan de balie) heeft ING geen alarmering. De klant moet zelf de fraude ontdekken. Ik vind de titel van security.nl in deze toch wel gerechtvaardigd. Pinpasfraude bij ING lijkt echt kinderspel!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha