Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-10-2010, 07:54 door Anoniem

Vanochtend ontvangen: Beste lid Tijdens onze gebruikelijke beveiligings verbetering protocol, waar wij meerdere login poging fout tijdens het inloggen op uw online bank rekening genomen. Wij hebben geloofd dat iemand anders dan u probeert toegang tot uw account, om veiligheids redenen we tijdelijk hebben opgeschort uw account en uw toegang tot online bankieren beperkt is. Wij verzoeken u om de paar minuten uw account bijwerken, dit niet zal leiden tot account vergrendeld. < / font> Aan de slag : > Log on to http://www.visa.nl ________________________________________ Gelieve toelichting: Als we niet de juiste account verificatie binnen 24 uur ontvangt, dan zullen we veronderstellen dat deze bank account frauduleus is en zal worden geschorst. Het doel van deze verificatie is om ervoor te zorgen dat uw bank rekening is niet frauduleus gebruikt en ook de bestrijding van fraude van onze Gemeenschap . Link gaat uiteraard niet naar http://www.visa.nl maar naar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha